‘40.000 miljard dollar is buiten de boeken gehouden’ – Catherine Austin Fitts over de Space-Based Economy

Dit artikel is verplaatst naar onze nieuwe website.
This article has been moved to our new website:
‘40.000 miljard dollar is buiten de boeken gehouden’ – Catherine Austin Fitts over de Space-Based Economy

2 gedachtes over “‘40.000 miljard dollar is buiten de boeken gehouden’ – Catherine Austin Fitts over de Space-Based Economy

  1. Wow als dit waar is, ik ga kijken.
    In Nederland wordt ook jarenlang aangegeven, door onderzoeksjournalist Desiree Reuver en dr Moolenburg, dat vaccinaties gevaar voor je gezondheid zijn.

  2. Ha Helena, ja dit is een heel zwaar onderwerp.
    Voor mij is het een nieuw gebied. En ik schrik van wat ik daarin tegenkom.
    Vorig jaar zijn er in de VS meer dan tien prominente holistische artsen om het leven gekomen onder omstandigheden die veel vragen oproepen. De waarschijnlijke rode draad: hun standvastige verzet tegen vaccinaties.
    Ik ben al een tijdje bezig een posting over dit onderwerp voor te bereiden. Van Gwen Scott bijvoorbeeld (één van de dode dokters) heb ik hier op het blog al wel een video opgenomen, maar in het kader van chemtrails en niet van vaccinaties.
    (overeenkomst: aluminiumoxide, dat zit in de lucht en in vaccins)

Geef een reactie

