Secret Space Programs: waar of niet waar?

Dit artikel is verplaatst naar onze nieuwe website.
This article has been moved to our new website:
Secret Space Programs: waar of niet waar?

5 gedachtes over “Secret Space Programs: waar of niet waar?

  1. Goed dat je het boek van De Salla gelezen hebt, Fred. Ik ken het ook. De meeste van zijn onthullingen heeft hij gehoord van Corey Goode, iemand die 20 jaar gewerkt heeft in een geheim ruimteprogramma.(SSP) Ik ben met het live-verslag van Goode in contact gekomen via http://www.gaia.com .Daar wordt Goode geïnterviewd door niemand minder dan David Wilcock in een serie genaamd “Cosmic Disclosure”. Wilcock is een vooraanstaand onderzoeksjournalist en schrijver van een paar opmerkelijke boeken. Hij staat trouwens onomstotelijk vast dat Wilcock de reincarnatie is van Edgar Cayce, ‘the sleeping prophet’. Wist je dat? Je zou eens kunnen kijken op die site. Voor slechts enkele dollarcents kun je een maandlang naar al die prachtige programma’s kijken. Je kunt zelf beoordelen met je intuitie, of je vindt dat Corey Goode’s mededelingen waar zijn en je kunt Wilcocks prachtige programma’s zien, o.a. in de serie Wisdom Teachings.

  2. Ha Lauri,
    Dank voor je reactie!
    Ja, ik weet wie Corey Goode is. Ik heb verschillende video’s van hem met Wilcock gezien en had daar steeds precies dat 75-25-gevoel bij. Op intuitie, zoals je schrijft. Iets zegt me hier dat ik op mijn hoede moet zijn. Alleen heb ik dat tot nu toe niet diepgaand onderzocht.
    En wat David Wilcock betreft: tot nu toe overtuigt hij me niet. Ik heb twee imposante boeken van hem gelezen en het is me uiteraard bekend dat hij een loepzuivere Cayce lookalike is, maar dat is de buitenkant. Ik mis bij hem wat ik maar de Christusenergie van Cayce zal noemen. Of diens Christusbewustzijn. Of beter nog: wat ik als die kwaliteit ervaar en benoem. En vooral mis ik de bescheidenheid van de historische Cayce. Moeilijke materie hoor, want wie zonder egotics is werpe de eerste steen…
    Ik zie je reactie als een aansporing om opnieuw een keer in het Gaia Univers te duiken.
    Die 25% zit me echt dwars… ik wil daar wel een keer de vinger achter krijgen, maar ik onderschat geenszins wat een klus dat is.

    • Beste Fred, wellicht is het zo dat je van Corey de eerste 3 video’s gezien hebt, die zijn nl gratis.En in die eerste video’s is hij moeilijk te beoordelen. Hij is als kind al opgeleid tot ‘intuitive empath ‘en was niet gewend om in het openbaar te spreken. Ook was hij zich erg bewust van de camera. Je kunt dat ook voelen in het begin van die reeks. Hij spreekt aarzelend en je voelt zijn gespannenheid. Ik heb een jaarabonnement op gaia.com cadeau gekregen en kijk al sinds september naar die serie. Dan zie je dat hij verandert. Hij wordt ontspannener, spreekt spontaner en is assertiever. Hoewel hij dingen vertelt die ongelooflijk lijken te zijn, heb ik vanaf het begin het gevoel gehad dat hij oprecht en integer is.
      Wat David Wilcock betreft: ken je het boek “The Reincarnation of Edgar Cayce?”van Wynn Free? Hierin wordt het een en ander uit de doeken gedaan over zowel Cayce als Wilcock. Beiden waren / zijn geen heiligen. Cayce was enerzijds een heel zachtaardig en bescheiden mens. Maar ook was hij een kettingroker, at te veel en had in zijn privéleven last van driftbuien. Hij negeerde de aanwijzingen van zijn geestelijke gidsen voor een beter dieet en een andere leefwijze. Zijn bescheidenheid was deels te wijten aan een minderwaardigheidsgevoel. Hij snakte eigenlijk naar aandacht en erkenning van zijn waakpersoonlijkheid. Wilcock heeft aanvankelijk veel van de karmische residuen uit Cayce’s leven moeten opruimen in zichzelf. Wilcock is nogal een uitgesproken persoonlijkheid en hij weet goed de aandacht naar zich toe te trekken. Maar naar mijn mening gebruikt hij dit ten goede voor zijn ziele-opdracht. Hij kan als geen ander ingewikkelde zaken goed uitleggen . Hij is altijd opgewekt en positief en heeft een goed gevoel voor humor. Ik vind het een genot om naar hem te luisteren, met name in zijn eigen programma “Wisdom Teachings”. Vooral als ik me een beetje minnetjes voel, ga ik naar hem luisteren vanwege zijn prachtige uitstraling. Maar ja, in de interviews met Corey praat hij soms te veel. Gelukkig is hij ook een gewoon mens. Ga eens naar hem kijken zou ik zeggen!

      • Okay Lauri, dat zal ik doen en ik zal er hier op TransitieWeb op terugkomen.
        Het boek van Wynn Free ken ik niet. Dank voor de tip. Ik ga het lezen.
        Nog ter aanvulling bij wat ik eerder schreef: mijn achterdocht heeft te maken met wat ik ‘controlled disclosure’ noem. Daarbij wordt 75% (of een ander percentage) van wat tot dan toe geheim werd gehouden in fasen onthuld met de bedoeling 25% (of een ander percentage) van dat gebied – de essentie van het geheim – nog beter te verbergen.
        Je weet nooit precies welk deel van de waarheid klokkenluiders naar buiten brengen. Je weet ook niet welk deel zij weten, gezien alle compartimentalisatie. Hun informatie dient daarom geverifieerd te worden. En bovendien beoordeeld op de mate van compleetheid.
        Daarom voel ik me meer op mijn gemak bij researchers, want die maken beide bewegingen.
        Tot zover mijn reserves. Dank voor je aansporing om eerder gevormde oordelen aan de kant schuiven en zo onbevangen mogelijk opnieuw naar Wilcock te gaan kijken.

Geef een reactie

