‘Bestudeer het werk van echte onderzoekers en vertrouw op je eigen oordeel!’

Dit artikel is verplaatst naar onze nieuwe website.
This article has been moved to our new website:
‘Bestudeer het werk van echte onderzoekers en vertrouw op je eigen oordeel!’

2 gedachtes over “‘Bestudeer het werk van echte onderzoekers en vertrouw op je eigen oordeel!’

  1. Mooi opgemerkt.
    Ja, welk verhaal is waar?
    Er zijn zoveel verhalen en nog meer misinformatie.
    Je eigen gevoel volgen is dan belangrijk. Kritisch zijn.
    Mijn ervaring is momenteel dat alles mogelijk is.
    Welk spel ga je spelen in “de speeltuin van het leven”.? (Matrix)
    Momenteel volg ik het spel van http://www.keshefoundation.org
    Daar staat PEACE voorop. Prachtig wat hier nu gebeurd.
    Vrede door gratis aanbieden van kennis!.
    Waardoor Crowdpower ons nieuwe verhaal wordt.
    Mijn bijdrage van de nulpunt-energie groep staat op:
    http://www.nulpuntenergie.net en 0.tv (YT) Frank; vrijdenker

    • Ha Frank,
      Gisteravond tijdens de Q&A (31 oktober) bleek er in het panel grote scepsis te bestaan over het werk van Keshe. Jeroen van Straaten sprak – op basis van ervaringen in onder meer Delft – zelfs over ‘just another diversion’. Joseph P Farrell sloot zich daarbij aan: “Ik heb er nog niet over geschreven. Ik wacht totdat ik met mijn eigen ogen iets zie dat werkt.”

Geef een reactie

