Zijn de ‘brain invaders’ ook in Nederland actief?

Dit artikel is verplaatst naar onze nieuwe website.
This article has been moved to our new website:
Zijn de ‘brain invaders’ ook in Nederland actief?

4 gedachtes over “Zijn de ‘brain invaders’ ook in Nederland actief?

  1. Ik vermoedde dat de controle op ons mensen groot was, alleen zo groot, kon ik niet bedenken. Chemtrails was een paar jaar geleden al heel wat, maar deze film zet je verder aan t denken wat hier in Nederland ook al mogelijk zou kunnen zijn…..brrrrr…

  2. Het goede van de video is dat er harde, controleerbare feiten over de situatie in de VS in worden genoemd. Voor ons land en de overige Europese landen gaat het vooralsnog om vragen, zoals ik er een paar in de blogtekst heb gesteld. Ik hoop dat deze tekst vroeg of laat mensen bereikt die sommige van die vragen kunnen beantwoorden. Als dat zo is: reageer alsjeblieft en deel je kennis!

  3. Mijn ervaring
    Ja, als vriendje van de USA met zijn PTB (machtsfanaten) doet Nederland met dit ” spel” mee.
    Insiders (techneuten) hebben mij dit verteld. Er worden vele technieken in de strijd gegooid om de mens te manipuleren. Met meters kun je vele golfpatronen=informatie=frequenties op je lichaam wel meten. Ga je je aarden – ook in bed – dan zal je systeem nauwelijks last hebben van al die invloeden (mindcontrole). Ben je bewust van deze ellende en wees niet angstig.

    • Ik vind – te allen tijde en zeker in dit soort kwesties – dat je harde bewijzen moet hebben voordat je mensen of instanties publiekelijk beschuldigt. Een verwijzing naar anonieme bronnen is niet genoeg, behalve misschien wanneer je een erkend en bewezen integer journalist bent.

Geef een reactie

