Global Breakthrough Energy Conference 2012 – hoogtepunten en links

Dit artikel is verplaatst naar onze nieuwe website.
This article has been moved to our new website:
Global Breakthrough Energy Conference 2012 – hoogtepunten en links

3 gedachtes over “Global Breakthrough Energy Conference 2012 – hoogtepunten en links

  1. Geachte redactie,

    Via de webplek “Nulpuntenergie” van Frank Bonte ben ik uw webplek binnengewandeld en vond daar heel wat informatie over de Global B.E.M.-conferentie van afgelopen november. Waarvoor mijn dank. Zelf ben ik doende om over een aantal van die lezingen een eigen artikel te schrijven. Drie daarvan zijn inmiddels op mijn eigen webplek en op UFOWIJZER verschenen.

    Misschien is dit een “missing link”?

    De artikelen zijn te vinden op de pagina:
    http://worldwidebeingfreewebsite.com/energie%2010.htm

    Met vriendelijke groet,
    Kees Deckers

  2. Beste Kees, wat goed dat je even een seintje geeft!
    Ik ga je verslagen lezen en ben vooral benieuwd naar wat je over de presentatie van Michael Tellinger schrijft.
    Je link heb ik toegevoegd, dus die is no longer missing.
    groet,
    Fred

    • Beste Fred,

      Mijn zeer verlate dank voor het plaatsen van de “missing link”. Inmiddels is er een vierde artikel toegevoegd aan de drie artikelen op mijn eigen webplek. Daar zal het ook wel bij blijven, de komende tijd. Er staat trouwens een kleine spelfout boven de link. Er staat: “WereldWidVrijZijnWebplek”, het is echter “WereldWijdVrijZijnWebplek”.

      Energie is een onderwerp dat mij het grootste deel van mijn leven al bezighoudt. Daarom kijk ik nu en dan ook op jullie webplek of er nog interessant nieuws is. Helaas, er lijkt weinig te gebeuren. Omdat jullie doel en ambitie is, om bijdragen te leveren aan de totstandkoming van een integraal beeld op het gebied van energie-transities, iets wat ik ook nastreef, leg ik bij deze een nieuw artikel voor, terug te vinden op mijn webplek. De titel is: De nieuwe, breeduit glimlachende bankbaas-meneer van de S.N.S.-bank (En een voorstel tot een basisinkomen gebaseerd op een “menselijke energie”-gebruik-standaard). Het is met name het idee van een “menselijke energie”-gebruik-standaard, die ik zie als een mogelijk startpunt voor wat jullie voorstaan: “een kristallisatiepunt worden van kennis over de overgang naar een nieuwe maatschappelijke ordening, die duurzamer, creatiever, liefdevoller en rechtvaardiger is.”

      De directe link naar het artikel is:
      http://worldwidebeingfreewebsite.com/kapitaal%20extremisme%2020.htm

      Met vriendelijke groet,
      Kees Deckers

Geef een reactie

